Followers

15 May 2013

siyes rindu weh..


assalam mommies...
gile lame xupdate..huhu...last entry bulan januari..
ni dah bukan blogger suam-suam kuku..
dah tahap sejuk beku dah ika ni..hehe..bersawang berkulat dah ini blog.. :)
sbb ape lama x update..biasala jawapan klise..
sibuk..huhu..time sibuk mmg xsempat nak mengupdate..
bila xberapa nk sibuk mood pula tarak mari...xde la entry baru..
kdg2 ade ms jalan2 blog korang..tp xtinggal jejak..
jgn ckp ika sombong tau..cuma payah sikit komen
bila blogwalking ngan tab..huhu...
serius mmg rindu gile..anak2 korg ramai yg dh cecah stahun..tahniah..
cepat rasa diorg ni membesar...last jumpa ms gathering di shah alam..
baby lg ms tu..meniarap golek2 lg..
skrg dh toodler..cepat betul ms berlalu...abdullah ammar pun dah 1tahun 4bulan setengah...
mcm2 akai dah...bab perkembangan ammar cite entry lain la ye..
ok..bwh ni ada gambo2 pengubat rindu korg kat mama ika n ammar..(kalo ade la yg rindu..hehe)
ni gambar yg di ambil ms ammar 14 bulan rasanya..
kat tasik dekat ngan rumah..
                                                                     
moncong je mulut duduk ngan mama *geram*


merenung masa depan..hehe

~seronok~

muke budget hensem..miahaha


~sentiasa dalam hati~

dah lama ika menyepi...hr ni ada mood nak menulis..
tetiba muncul ngan kisah sedih...xreti nk mengarang pepanjang...
bile ika dpt berita pemergian aqil dari mommy cha..berjurai2 air mata telefon bagitau en somi yg dah balik kg untuk mengundi...ika pernah jumpa erina masa gathering mommy gojes kat shah alam dulu..
erina n hubby dia yg mesra n peramah...aqil yg cute..sedih sgt...tp...lg berat ibu yg menanggungnye...
buat erina n suami...ika harap awak kuat semangat dan doakan awak tabah dan redha dengan dugaan Allah ni....Allah lebih sayangkan dia....aqil hamzah tunggu mama ngan ayahnya di pintu syurga....~al-fatihah~
arwah di pangkuan mommy daaliya..aqil akan sentiasa dalam hati kami.. ='(



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...