Followers

15 May 2013

siyes rindu weh..


assalam mommies...
gile lame xupdate..huhu...last entry bulan januari..
ni dah bukan blogger suam-suam kuku..
dah tahap sejuk beku dah ika ni..hehe..bersawang berkulat dah ini blog.. :)
sbb ape lama x update..biasala jawapan klise..
sibuk..huhu..time sibuk mmg xsempat nak mengupdate..
bila xberapa nk sibuk mood pula tarak mari...xde la entry baru..
kdg2 ade ms jalan2 blog korang..tp xtinggal jejak..
jgn ckp ika sombong tau..cuma payah sikit komen
bila blogwalking ngan tab..huhu...
serius mmg rindu gile..anak2 korg ramai yg dh cecah stahun..tahniah..
cepat rasa diorg ni membesar...last jumpa ms gathering di shah alam..
baby lg ms tu..meniarap golek2 lg..
skrg dh toodler..cepat betul ms berlalu...abdullah ammar pun dah 1tahun 4bulan setengah...
mcm2 akai dah...bab perkembangan ammar cite entry lain la ye..
ok..bwh ni ada gambo2 pengubat rindu korg kat mama ika n ammar..(kalo ade la yg rindu..hehe)
ni gambar yg di ambil ms ammar 14 bulan rasanya..
kat tasik dekat ngan rumah..
                                                                     
moncong je mulut duduk ngan mama *geram*


merenung masa depan..hehe

~seronok~

muke budget hensem..miahaha


6 comments:

CikNaa said...

ammar mmg ensem lorr mama.. muke abang sgt dah dia..

cikpingu said...

weeeeee... rindu ammar...
rindu ika...

Mimi Azirah said...

alahai comelnye die....

jaja_NorLiza said...

wah dah besar ammar...cepat mintak adik ngn mama! rindu ammar..ika pon!!!

!k@ said...

cik naa: kann..muka abg dah..
rindu kat umie ngan dia jugak..
mimi:tq
kak jaja : hehe..dah besar..tp belum minta adik lg..manja nie..

NM03 said...

salam kenal. singgah sini terus follow. jom, kalu sudi ke teratak picisan saya pulak. maceh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...