Followers

09 June 2013

Peel suka bergaya...

Salam mommies semua..anak korang ade peel camni x..suka nak bergaya..ammar baru2 ni kena angin ape tah.asik la nak 'menyemart' je..dia sibuk nak pakai cap abah, usung jam tangan abah atau mama yg berat tu kat tangan dia..pastu nk pakai jugak spek mata hitam...kalau pakaikan kopiah xbuka nih...bila dah mcm tu mama pun beli la cap, spek mata hitam ngan jam utk saiz dia..cap dh lama xde..ms baby ade la..dh besar sikit mana nak pakai cap...huhu...meh tengok anak mama yg suka bergaya skrg ni...normal ke budak baya2 ni mcm ni..ke anak ai jer...huhu..ngikut sape la ni.. ;p



7 comments:

amal said...

hamboii ammar kemain ehh.. ngikut sape ni haha.. okla ika dia suka bergaya, menyemart, barula hensem boy hehe

!k@ said...

Xtau la amal...mam dia comot je...abah pn biasa2 je...hehe..

Seri Armourezs said...

Wowwww ammar dah bechar yerrr....normal lah tu kah.....cuma perlu pantsu jer...jgn hlg k tu dia punya neutron minda sdg brkembang...so ada baiknya ajar dia benda2 a good ting cuz dia akn cpt ngikut

Seri Armourezs said...

Waaaa ammar dah becharrr yerkkk...xper kah tu normal...bgus utk perkembangan dia...yg penting perlu pantau...

PinKy MoMMa said...

dah besar nnt..ramai peminat la camni hehehe..mutu kacak keunggulan...gituuuu

MyBabyLane said...

Hi,

Feel free to browse Gymboree original clothes for baby girl and baby boy here http://mybabylane.blogspot.com/ ;)

With Julia said...

Salam mommy ammar....
Mmg ammar smart habis...nk htr ank murid baru kt abg ammar mau kasi Qi belajar ilmu smart kan diri hehehhe boleh mama ammar? Sweet jerk mommy and ammar jumpa tempoh hari....rasa mcm dh lama x jumpa lak rasa hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...