Followers

13 October 2011

~ kesah barang baby n mommy~

xmau sedih2..
xmau susah hati..
walaupun slalu je teringat what happen last 2 days...
nk cita sikit pasal barang baby..
hmmm...ika start beli barang baby masa kandungan masuk 5 bulan...
wlpn dr awal dah macam teringin membeli..
tp ika pendam je...sbb org tua2 ckp xleh xcited sgt.. beli barang baby awal2...
my hubby pn xbg beli...wlpn ms tu slalu teman my fren nani cari brg baby dia...
ika tgok je..survey2 gitu..
pastu google cr info...
ika rujuk checklist barang baby n mommy kat blog mommy yun
ika rasa list yun sgt lengkap..kalau nk tambah pn 1,2 je kot...
mcm ika..mmg bnyk la brg kena beli..sbb ika anak sulung..
xde brg2 recycle adik@anak buah..hehe...
...
...
my first item for baby is..
bath tub from ikea..sgt berkenan..cantik..harga pn murah..
ika xde jumpa bath tub yg lg murah dr ni kat tempat lain...hehe
ni la rupanya...


gambar ori xde..sbb nset ika yg slalu dok amik gambar tu dah xde...
hilang...huhu...
barang2 lain ika cerita nanti ye...

2 comments:

amal said...

erk.. saya baru 4 bulan setengah. tapi dah beli dh brg baby. over excited kot hehehe

!k@ said...

boleh je amal...4bulan setengah tu dh ok la tu..xla br2 sgt..hehe..
kalo ikut ika lg awal dh geram nk beli brg baby..tp en suami xbagi..so ika dok diam2 la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...