Followers

05 December 2011

checkup 34w

assalam..
last friday ika ada checkup utk 34w..
xmo cita panjang2 la..rutinnya sama ja..
urin ok..berat naik mendadak dari 2minggu lepas..
fm 73.8 to 76.3..(rasa mcm makan xla banyak sgt pun..huhu..)
tp nurse xde pulak tulis ngan pen merah...bp pun ok..
minggu lepas ada buat FBC..hb 12.2..alhamdulillah..
kedudukan baby..chephalic..heartbeat 140..
nurse tanya..nak bersalin kat mana..ika pun cakap nk balik kampung maybe selepas 19hb..
nurse cakap kalo mcm tu datang sx sebelum balik kg..16hb...
minggu ni dah masuk 35w...debaran makin terasa...

7 comments:

aTy _faRed~ said...

lagi 5 minggu..!!sy pulak terase cuak...tp mesti tak sabar2 kan..alhamdulilah sihat jer awak..sy yg bar 20 minggu ni..bp rendah..risau sangat..

!k@ said...

aty.. cuak+xsabar..mcm2 rasa..alhamdulillah ok..tp ada lg 1 appoinment ngan pakar 19hb ni..harap2 ok..aty kena makan makanan bkhasiat tau..yg boleh tambah darah..rehat pun kena cukup.. :)

ciksuen said...

kite nye bp pon rendah tau..harap2 da lebeh week 30 ni die start naik la..

hana yoriee said...

ika, kejap je dh nk bersalin ek? ingt lg masa ika sewa dulang hntrn..ni bby dah nk jmp mommy dia dh..hihi =)

amal said...

tak lama dah tu. pantas betul masa berlalu. ape2 pun yg penting baby dan mama sihat kan? take care ika dear :)

Natasha Farina Arifin said...

hi mommy ika! nervers lah nye ye? tasha pon dah 34w dah ni..baru gak pi check-up tapi semuanya ok..alhamdulillah! semoga mommy & baby sehat sokmo deyh....

!k@ said...

cik suen: insyaallah ok tu..

hana: aah rasa mcm baru lagi kan ika gi rumah hana..pasni leh jumpa baby hana pulak.. :)

amal: tq dear..amal pun take care tau...

mommycha: hehe..edd kita kan dekat..alhamdulillah semua ok..semoga mommy cha n baby sihat samapai melahirkan... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...