Followers

13 July 2012

pureen warehouse sale lagi!!

assalam mommies..
hehe..sape nak pegi angkat tangan???
ika xpegi kot..barang semua ada lg...
sape ade hal weekend ni..jgn risau sbb sale ni selalu ada..
ika pernah pergi ms mengandung dulu..ika semangat sikit nk beli brg murah2 ni..
lagi2 brg utk baby..pantang ada sale je mesti nk pegi..
jum tgok gambar ika masa last yer..ni 1st time pegi..
 masa ni baru sampai..mak buyong semangat tu..hihi
 org memang MAHA ramai lah..
hubby dok tepi je...xmasuk dlm 'lautan' manusia ni..
keje dia dok snap gambar bini dia yang bersemangat ni..haha

 cube cari mana ika dlm gambo bwh ni..hehe
 kalau cari baju nak buat basahan baby/anak mmg berbaloi..
baju/seluar 3 ringgit je..ko tengok org tu sampai kena angkat bakul atas pala nk jalan..
super sesak kot..
 sesi sorting..ika xde beli banyak pun..sbb banyak baju baby dah beli sebelum ni..
org lain xpayah ckp la..berbeg2 derang kaut nk pilih kat tepi..

xbanyak pun 2lastik la jugak kan..
org lain mmg borong sakan...
memang berbaloi sbb harga mmg murah berbanding kat kedai..
selain baju ni la brg2  hasil rembatan setelah bersesaksesakan..cewahh
kalo nak pergi lagi kena pikir banyak kali sbb skrg dah ada sikecik tu..
bila baju2 ammar dah xmuat maybe pegi lg kot..hihi


3 comments:

aTy _faRed~ said...

memang tak ar jawapnyer..heheh...sekali pon rase dah serik...;p eerrr..tapi rase nak shopping lagi..;p

Mimie_Zatun said...

ramainya orang..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

seronok nya.. orang fomfan mmg soka ada soping2 murah2 camni.. Kalau Yana dah preg nanti, pantang ada warehouse sale, nak pergi jugak !!

*simpan duit dari sekarang*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...