Followers

31 October 2013

~berjauhan sebentar~

salam korang...
next week ibu ammar nak cuti.. acu ammar (adik ibu) nak tawen...
ika xdpt nak amik cuti...sbb 23 ni adik husben kawen...nak kena cuti lagi...sapa nak bagi ika cuti banyak kali lelama kan.... nak bawak ke pejabat tu boleh....taapiii.....kalau ika dok pejabat je boleh..ni xtau kena pergi mesyuarat ke ape..haru nanti... ibu suggest nak bw balik ammar ke kampung...
pastu bincang2 balik ngan husben...setuju la ibu bw balik kejap...dari nak cari pengasuh sementara...yg xtentu lg serasi x dengan ammar....xpe la...kami izinkan ammar bercuti di kampung ibu...start 2hb sampai 10hb...mesti rindu bangat nanti.. ;'( xdapat nak bayangkan nanti kami berdua je dok kat umah seminggu...huhu...sedih n berat hati..ye la..xpernah lg berjauhan dgn lama...ni je pilihan yang terbaik buat masa ni... family ibu dah macam family kami sendiri... lagi2 ibu mmg ibu susuan ammar...harap ammar dapat sesuaikan diri kat sana...jgn nakal2..be a good boy...dengar ckp ibu tau....
mama n abah akan rindu kamu....


7 comments:

Haslinda Sadiken said...

alahhh..jgn la sedihhh

Mimy Hamid said...

Ya Allah dah rasa rindu itu...ika jangan lupa baju ammar tak basuh tu buat peluk simpan cium masa tido

ctmah said...

Owh baru paham..lama tu 10 hari..h0h0!takpe,kami ade teman ika yek

♥ ROS ♥ said...

Ya allah kak... Mesti rindu sgt.. Masa auni dulu mak amek 2jam tu kejap2 call., hehhhe.. Tp ada hikmah jugk kan.. Susah jgak klu nak cari pengasuh :)

erin said...

comelnya ammar gelak gitu..alaa sedih nya nak pisah lelama

MimahAjil said...

ish...mesti rindu..lame btul tu.kiteorg hrtu mak mimah nk bwk blk kg pun berkira2 nk bg ke tk...inikn pulak lebih 1mggu...kuat ye mama

::puan ungu:: said...

lamanye ika...mesti rindu-rinduan dengan Ammar nanti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...