Followers

30 November 2011

~mimpi mama n abah~

kisah mimpi...
baru2 ni..ika ada mimpi..
dah keluar 'show'..darah+lendir..rasa cuak gak..tp mimpi je la kan...
pastu semalam incik husband pulak mimpi...
ika dah bersalin..xsempat bawa pergi hospital..bersalin atas katil je..
hubby siap ingat muka baby...
dia kata ''baby kening mcm syg..tp muka mcm abg kot''..
bg en suami yang tido malam sangat lena..mmg jarang la dia nak ingat mimpi..hihi...
apekah ada maksud2 tertentu..ataupun mama ngan abah baby ni dok asyik fikir baby je..
sampai terbawa2 dalam mimpi..
td datang pejabat..ade 2 org tegur..perut dah turun la..
tp ika letak tangan atas perut..rasa mcm belum lg...
hmm..yg pasti hari itu semakin mendekat...



6 comments:

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

ehh ika nk tau, tu ari pun hubby fisha ada mimpi bby dok panggil dye "papa"... heheheh... debaran makin terasa nie... tp yg pasti ika dulu la kan.. heheheh...

Natasha Farina Arifin said...

hi mommy dah mimpi cenggitu? aduh seramnye..hihihi..tasha mgu dpn 34 weeks gak...tatot + happy nak sambut baby baru nih kan? semoga selamt semuanya amin....

hOtMaMa said...

ika, akk pun ada mimpi dah bersalin.. waa.. bedebar nih.. adakah tanda dah dekat2 nak bersalin.. hihi..

FieZaLieSa said...

x lme dh 2 ika...kte nye EDD selang 4 hr je..=)

CikNaa said...

mase na peknen 3bulan ritu, mimpi sediakan kain kapan utk budak lagi. masyaAllah.. bl tanye kt org tua2, dia ckp takde ape.dah ada yg menjaga kt dlm perut tu.. lepas tu makcik na amik air basuhan beras, selawat then sapu kat perut.lepas tu dah xmimpi bukan2 lagi..

!k@ said...

fisha: hubby kita pun dok banyak fikir pasal baby kot.hihi

mommy cha: isyaallah harap semuanya dipermudahkan

hotmama: ish2..cuak jugak..apekah tanda dh dekat ni..huhu

fieza: aah EDD dekat2 nanti anak kita leh jadi geng bas sekolah ni..mommy cha pun sama kan.. =)

Naa: ika pernah gak mimpi pelik tau..tp masa awal mengandung..ade perempuan tekan perut nk paksa bersalin sbb nak amik baby..huhu..mmg seram..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...